Weekend numero 2

19 februari 2017 - Pokhara, Nepal

Namaste allemaal,

Hier ben ik weer met een korte blog over mijn weekend. Op de vrijdag ben ik voor het eerst alleen met de bus naar Pokhara gegaan. Ik vond het nog wel een beetje spannend dus kwam Erin me op zero (een kruispunt) ophalen omdat ik daar moest overstappen. Nu weet ik precies hoe het moet en wat ik moet betalen in de bus, dus kan ik het de volgende keer helemaal alleen! Aangekomen in Pokhara heb ik gelijk even mijn was wegbracht en ben ik daarna gelijk naar OR2K (een restaurant met goede wifi) gegaan om daar even aan mijn school opdrachten te werken. Daar wilde Bas even een foto maken met mijn polaroid camera voor de verjaardag van zijn oma. Na twee keer geklikt te hebben om een poging te doen om een foto te maken, kwamen we erachter dat de lens er nog op zat. Ja, dan gebeurt er ook niet veel inderdaad. Die avond zijn we met de hele groep bij Maya gaan eten. Daar zaten we eerst boven bij de live muziek, we zijn toen verplaatst omdat je elkaar eigenlijk nauwelijks kon verstaan. Hier heb ik ook wederom weer een heerlijke cocktail gedronken omdat het toch een happy hour was. Na het eten zijn we naar een hele aparte tent gegaan, waar het bier heel erg duur was en waar de wc niet geheel schoon was. Na een tijdje ben ik samen met Nick de rest gaan opzoeken bij een ander leuk cafeetje. Hier was het heel erg gezellig maar ze gingen helaas sluiten. We vonden het zo gezellig dat we nog naar het meer gelopen zijn om te kijken of daar nog een leuk tentje open was. En we hadden geluk! Er was nog een tentje open waar een stel Nepalese met een gitaar aan het zingen waren. Hier hebben we nog een leuke avond gehad en daarna zijn we weer terug gelopen naar het hotel. Op zaterdag zijn we natuurlijk met de hele groep naar het volleybal veld gegaan om even lekker een potje te spelen. Toen dit afgelopen was ben ik mijn was gaan ophalen, dat elke keer weer naar deet ruikt. Naomi en ik kwamen erachter dat we eigenlijk toch best wel moe waren en hebben even lekker geslapen op de hotel kamer. Helaas was de slaap van Naomi voor korte duur omdat deze muts haar wakker maakte. Ik was een serie aan het kijken die ineens een hele bijzondere wending kreeg waardoor ik gekke geluiden begon te maken. Hierna is Naomi gelukkig wel weer in slaap gevallen. Na een dutje gedaan te hebben zijn we uit eten gegaan bij OR2K, wat zoals altijd heel erg lekker was. Tijdens het eten kwam het idee op tafel om na het eten weerwolven te gaan spelen met de groep. Dit was een goed idee, want het was ontzettend gezellig! Rond 1 uur zijn we weer lekker het bed ingedoken. Op zondag werd ik eindelijk een keer later wakker dan half 8, ik werd zelfs om 10 uur pas wakker! Er moest natuurlijk ook ontbeten worden. We zijn bij Perky gaan zitten, waar we wel een uur moesten wachten op ons ontbijt maar het was het waard! En dan zijn we nu bij dit moment aangekomen waar ik mijn blog zit te schrijven in een restaurant. Vanavond nog even gezellig uit eten en dan morgen ochtend pakken we weer de bus om terug te gaan naar stage. Ik heb er weer zin in! Jullie zien wel weer een keer een verhaal voorbij komen :) Tot de volgende keer!