Het einde komt in zicht

16 april 2017 - Sauraha, Nepal

Namaste allemaal,

Daar lig ik dan, in Chitwan, in een hutje van bamboe, onder een klamboe met genoeg veel deet op. Één voordeel, Chiel ligt dan weer wel gezellig naast me.

Het einde komt nu steeds dichterbij van dit mooie avontuur. Gister avond afscheid genomen van de groep waar je ieder weekend al drie maanden samen mee bent. Het is toch raar om dat allemaal achter je te laten, in de auto te gaan zitten en weg te rijden van je 'thuis'. Hier (Chitwan) aangekomen bij ons verblijf zijn we al gelijk een stukje gaan lopen en kwamen we bij een olifanten bad plaats terecht. Ik mocht mee helpen wassen en ik mocht er natuurlijk ook eventjes op zitten. Voor morgen op het programma staat een kano tocht en daarna een hele dag wandelen door de jungle heen. Ondanks de spinnen en andere insecten heb ik er zin in! Over drie dagen vertrekken we naar Kathmandu. Daar verblijven we dan ook nog een aantal dagen, om op 22 april weer in het vliegtuig te stappen. Ondanks dat ik hier veel achter me laat, ben ik ook heel erg blij dat ik iedereen weer kan gaan knuffelen in Nederland! De volgende keer zal ik iets vertellen over de dagen in Chitwan. En natuurlijk nog een fijne Pasen!

Liefs,
Myrthe

1. Laura:
    16 april 2017
    WoW. Wat maak je toffe dingen mee Myrthe. Geniet nog even daar.
  2. Desiree Leenders:
    16 april 2017
    Mirthe wij genieten mee, de meisjes missen je!
  3. Mama:
    17 april 2017
    Lieve schat, Je hebt het geweldig gedaan in Nepal. Je voelt je als een vis in het water in Pokhara. Wie weet kom je ooit nog terug bij Amma, Snow View. Zij zullen je in ieder geval in lengte van jaren gaan herinnering door je mooie speeltoestel. Jeetje wat zijn ze blij met jou op Snow View. Nu nog een paar dagen Nepal met mij, Marco en Chiel. Aan alles komt een einde maar je hebt een ervaring die je nooit zal vergeten en waar je nog vaak aan terug zult denken. We zijn ontzettend trots op jou!!
  4. Monique:
    18 april 2017
    Wat een mooie reis heb je gemaakt en mooie verhalen heb je geschreven, wat heb je veel meegemaakt.
    Heel veel succes met het afscheid nemen van alles en iedereen daar in Nepal, voor over een paar dagen een goede terugreis en geniet nog even van je daagjes daar.