Weekendje scooteren

5 maart 2017

Namaste allemaal,

Hier ben ik weer met een nieuwe blog van mijn weekend. Op vrijdag ben ik na mijn stage samen met de directeur naar een nieuwe tegel man geweest. De meneer die we eerst hadden gevonden had blijkbaar een mis berekening gemaakt en kwam ineens op 1500 euro uit voor het hele plein. Dit vond ik teveel geld en zijn daarom opzoek gegaan naar iets anders. Bij de nieuwe tegel man viel het helaas ook weer tegen.. Hij had de rubber tegels voor 1900 euro en dan duurt het twee maanden voordat ze gelegd konden worden. Als we dit doen, kan er geen speeltoestel op komen omdat daar dan het geld er niet meer voor is. Hij kwam wel nog met een ander voorstel, een grasmat voor 990 euro wat in een week gelegd kan worden. Als we de grasmat zouden doen, dan kan er nog wel een speeltoestel op. Ik vind het heel lastig om deze keuze te maken. Dit was allemaal niet zoals ik het gepland had en had gewild. Ik vind het aan de ene kant belangrijk dat er kwaliteit ligt, maar als dat twee maanden duurt en als er dan geen groot speeltoestel op kan komen, begin ik daar toch wel aan te twijfelen. Ik probeer hier samen met de directeur en directrice een juiste beslissing in te maken. Deze beslissing gaan we maandag maken. Na deze middag bij de tegel man, ben ik door de directeur op de motor naar Lake Side gebracht. Hier gingen we in de avond gezellig uit eten omdat Vera jarig was geweest! De dag daarna, zaterdag, kwamen er een stel mensen uit de groep met het idee om een dag een scooter te huren. Ik had besloten niet zelf te rijden maar veilig achterop te gaan bij Victor. We zijn met zes scooters naar de stupa gereden (waar ik al geweest was). Hier hadden we wederom heel erg mooi uitzicht maar het was wel bloedheet. Op de terug weg zijn we nog gestopt bij een grot om daar even te kijken. Na een stukje door de grot gelopen te hebben kwamen we bij het einde waar een hele mooie waterval naar beneden stroomde. Als laatste zijn we nog met de scooters naar de andere kant van het meer gereden, waar we ook weer heel erg mooi uitzicht hadden. En natuurlijk kon ik het zelf ook niet laten om nog even een stukje te rijden, wat wonderbaarlijk best wel goed ging! In de avond zijn we met de groep uit eten geweest bij een nieuw tentje, wat erg lekker was :). En dan zitten we nu hier, op de zondag. Lekker bij een restaurantje, opdrachten voor school doen, wie is de mol kijken en van het uitzicht genieten. Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag en succes weer met werken deze week allemaal!

Liefs,

Myrthe