Het is bijna zo ver!

Beste allemaal,

Over ongeveer ander halve week is het dan eindelijk zo ver! Dan zit ik samen met Naomi, Victor en Koen in het vliegtuig op weg naar Nepal. Ik heb er ontzettend veel zin in en kijk er ontzettend naar uit. Ik vind het natuurlijk wel ontzettend spannend en het komt steeds dichterbij. Gister heb ik de tickets voor ons opgehaald en dan begint het toch 'echt' te lijken. Ik kan het me op dit moment nog niet voorstellen dat ik straks voor 10 weken weg ben van mijn vertrouwde omgeving. Voor mijn idee heb ik alvast de koffer neergelegd in mijn kamer en stop daar langzamerhand steeds meer spullen bij zodat ik het misschien beter ga beseffen dat ik echt weg ga. Ik ga daar natuurlijk mijn ouders, vriend, vriendinnen en vrienden, familie en goede kennissen ontzettend missen. Maar dat komt hopelijk wel goed! Ik kijk er ontzettend naar uit en nu is het alleen nog maar afwachten tot de grote dag is aangebroken. Vanaf die dag zal ik natuurlijk ook al mijn avonturen met jullie gaan delen!

Liefs,

Myrthe

1. Tamara:
    Lieve schat
    Ga lekker genieten doe heel voorzichtig
    En vergeet nooit te sttalen als een ster

En houden je in de gaten en gaan je zeker volgen allemaal heel veel plezier...
  2. Jos:
    19 januari 2017
    Spannend is het zeker, probeer te genieten en laat het maar gewoon gebeuren
  3. Helma van Schaik:
    20 januari 2017
    Goedemorgen Myrthe, leuk om je blog te lezen. Waar staat de school en waar verblijf je in Nepal? Gr. Helma
  4. Myrthe Huisman:
    Hoi Helma,
    Wat leuk dat je mijn blog leest! De school staat 20 min rijden van Pokhara af. Tijdens mijn stage verblijf ik bij een opa en oma in de buurt van deze school.
    Groetjes!
  5. Myrthe Huisman:
    Lieve Tamara,
    Ontzettend lief dat je reageert op mijn reisverhaal. Ik ga natuurlijk proberen te stralen als een ster. In de eerste week misschien iets minder maar als het gaat wennen ga ik zeker stralen.
    Dikke kus, Myrthe
  6. Myrthe Huisman:
    22 januari 2017
    Ik ga het proberen Jos, maar komt vast wel goed haha! xx