HET IS ME GELUKT!

17 maart 2017 - Pokhara, Nepal

Namaste allemaal,

Laten we bij het begin van de week beginnen. Op maandag ben ik begonnen met mijn nieuwe liedjes te introduceren. De leerlingen vonden de speaker al indrukwekkend, dus ik had gelijk hun aandacht. Ze waren erg enthausiast over de liedjes. Deze liedjes heb ik eigenlijk de hele week gedaan. Op dinsdag kwam Naomi mij gezelschap houden omdat ze een andere stage had gekozen. Ze heeft de kleuterschool gekozen, dus dat vond ik erg gezellig! Op de woensdag kwamen ze dan eindelijk de grasmatten afleveren! Op donderdag zijn ze begonnen met leggen. Wat ik erg bijzonder vind is dat ze er van te voren totaal niet over nagedacht hebben hoe ze het aan gaan pakken. Ook na 1 rol leggen moesten ze toch echt even een pauze nemen want och wat was dat toch vermoeiend. En een waterpas hebben ze hier ook niet uitgevonden.. Ik werd er helemaal kriebelig van omdat ik het elke keer bijna mis zag gaan. Uiteindelijk dacht ik, de hele tijd toe kijken heeft ook weinig nut dus ben maar terug naar de klas gegaan. Na de lunch kwam ik terug en zag het er toch eigenlijk best wel goed uit! Ze hebben er uiteindelijk een dag over gedaan om het hele plein te leggen. Ik heb het met de directeur erover gehad wat ze gaan doen in het regen seizoen met de matten. Dan zouden ze de matten oprollen zodat ze langer meegaan. En wat denk je, die avond begon het te regenen, hagelen en te onweren. De onweer had gelukkig geen schade aangebracht de volgende dag. Het was alleen heel erg nat maar voor de rest was er niks aan de hand. Rond half 12 op de vrijdag kwamen de mannen weer terug om het speeltoestel te komen plaatsen. Hierbij was het weer hetzelfde, alles ging helemaal scheef en krom dus ben maar weer naar de klas gelopen. Aan het einde van de dag (rond 1 uur) stond alles en was het helemaal af! De directrice is ontzettend blij en haar lach was niet van haar gezicht te krijgen! Er mochten al gelijk een paar leerlingen op spelen, die er geen genoeg van konden krijgen. Ik ben ontzettend trots en blij dat dit allemaal gelukt is! Met dit blije gevoel gaan we weer goed het weekend in. Morgen (zaterdag) hebben we een dagje shoppen op de planning staan en voor de rest wordt het een rustig weekend. Hopelijk was jullie week ook leuk en een fijn weekend allemaal!

Liefs,
Myrthe

1. Arnold:
    17 maart 2017
    Wat een mooi resultaat!. Daar mag je best trots op zijn.
    Maar eh, ben jij inmiddels niet te groot voor die glijbaan :-) ?
  2. Christa:
    18 maart 2017
    Lieve Myrthe,
    Wat een mooi eindresultaat, je hebt het gefikst super trots op mijn bonus kind Nu maar hopen dat het voor de kinderen lang leve de lol wordt en dat het het regenseizoen overleefd. Fijn weekend en dikke knuffel van mij en henkie penkie
  3. Alexandra:
    18 maart 2017
    Het is iedere keer weer een feest om je ervaringen te lezen! Je mag super trots zijn op jezelf dat je dit voor elkaar hebt gekregen en op alles wat je aan het doen bent. Maak er nog een mooie tijd van want dit vergeet je nooit meer. Dikke knuffel, ook van Marcel!!
  4. Desiree Leenders:
    16 april 2017