Ticket geboekt!

Boeking Nepal

Hallo allemaal,

Hierbij dan mijn eerste 'reisverhaal'! Ontzettend leuk dat je leest! Vandaag zijn we met z'n alle (Naomi, Victor, Koen & ik) naar het reisbureau gegaan om onze tickets te boeken. Het ging allemaal heel erg makkelijk en ongeveer alles was al voor ons geregeld. We vliegen op 31 januari ons avontuur tegemoet en op 22 april vliegen we helaas weer naar huis. Na het boeken van de tickets hebben we nog gezellig met elkaar gegeten bij mij. We hebben heel toepasselijk ontzettend lekkere nasi gegeten. Ik vond het een hele gezellig dag en heb er heel erg veel zin in! Dankjewel voor het lezen van mijn blog. Als je nog vragen hebt kun je die altijd stellen!

Groetjes,

Myrthe Huisman

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marco Hamelink:
    Top ben trots op je.
  2. Myrthe Huisman:
    29 november 2016
    Dat is lief van je !! xx
  3. Jolanda Keultjes:
    29 november 2016
    Super ervaring. Ik volg je verhalen graag.
  4. Tom Huisman:
    Sounds great !!
    Before you know it will be 31 January. So what will you be doing there Myrthe. Next time come to Australia for 3 months. You can always stay at our place and travel the country (back packing) lol
    Take care and a big hug x
  5. Myrthe Huisman:
    29 november 2016
    Heel erg leuk dat je mijn verhalen gaat volgen Yolanda! :)

Heel erg leuk Ton dat je dit gezien hebt. Ook erg leuk dat je me gaat volgen! Ik kom zeker een keertje naar Australië, als ik daar voor gespaard heb. Als jij dan ook weer een keer deze kant op komt Big hug xx
  6. Martin huisman:
    29 november 2016
    Kan bijna niet wachten op de volgende blogs!
  7. Mama:
    29 november 2016
    Niet alleen voor jou spannend, maar ook voor mij. Ongelooflijk trots op jou dat je dit gaat doen!
  8. Myrthe Huisman:
    29 november 2016
    Ik zelf ook niet Martin hahah
  9. Myrthe Huisman:
    29 november 2016
    Dat is lief van je mama♥️♥️
  10. Robin Pel:
    29 november 2016
    Heel veel plezier allerleukste (ex)collega!!!
  11. Myrthe Huisman:
    29 november 2016
    Dankjewel allerliefste (ex) collega!! (Robin)
  12. Mimi Seegers - Schipperheijn:
    30 november 2016
    Kleine meisjes worden groot .......op naar het avontuur. Super gaaf Myrthe, geniet van de voorbereiding en heel veel plezier en succes. Ook voor je mede reisgenoten. Ik ga je volgen op je grote reis, LEUK. Groetjes en een dikke knuffel, Mimi
  13. Monique:
    30 november 2016
    Hallo Myrthe, wat een leuk bericht op facebook, vandaar mijn aanmelding voor jouw reisblog. Ik wens je heel veel plezier in de voorbereiding, straks met de reis en in het schrijven van het reisblog. Geniet!!
  14. Myrthe Huisman:
    30 november 2016
    Wat leuk Mimi dat je reageert en dat je mijn reis wilt gaan volgen! Ik kom snel weer een keer langs samen met Christa om gezellig even te knutselen!
  15. Myrthe Huisman:
    30 november 2016
    Hoi Monique, wat leuk dat je het had gezien op facebook. Ook ontzettend leuk dat je je aangemeld hebt!
  16. Renate:
    Wauw, supergaaf!!!
    Zal ik jullie begeleiden??? ;-)
    Boek ik ook een ticket.
  17. Myrthe Huisman:
    30 november 2016
    Wat leuk dat je reageert!! Natuurlijk mag je mij begeleiden, heel graag haha. Boek maar een ticket zou ik zeggen! :)
  18. Christa:
    30 november 2016
    Ja hoor, daar gaat ze dan. Ga genieten nu van de voorbereidingen en straks van je stage, het land en de mensen
    Dikke knuffel christa
  19. Mimi Seegers - Schipperheijn:
    30 november 2016
    Gezellig als je met Christa komt.
  20. Wim Barth:
    5 december 2016
    Hallo Myrthe, helemaal super en stoer wat je gaat doen. Hopelijk wordt het een super ervaring, en geniet ervan. Kijk uit naar de blogs. Groetjes !!!!!!
  21. Myrthe Huisman:
    5 december 2016
    Wat leuk dat je reageert op mijn blog! Ik hoop ook dat het een leuke ervaring wordt :) Groetjes! xx